Thursday, July 17, 2008

I have them too.

Σας μισώ.
Γιατι μου στερειτε τη ζωη μου
γιατι μου στερειτε στιγμες
γιατι δεν κανω οσα θα ηθελα να κανω
γιατι δε φευγετε ποτε και με τιποτα
γιατι με κανετε να αισθανομαι σαν ζωο
γιατι φοβαμαι να πιασω το δερμα μου
γιατι φοβαμαι να προχωρησω
γιατι φοβαμαι να σε γνωρισω
γιατι ο καθρεφτης μεσα μου σπαει καθε φορα
γιατι εχω γεμισει ενα κουβα και βαλε απο δακρυα και μιξες
γιατι κανενας δεν καταλαβαινει. ολοι εχουν αλλα οχι τοσες οσες ειστε εσεις.
γιατι ειναι ακριβο και δε θα κανει τιποτα
γιατι μου λειπει ο ηλιος το καλοκαιρι
γιατι μου λειπει η αισθηση οτι θα αδυνατισω και θα μπορω πλεον να με βλεπω ομορφο
γιατι μου λειπει να πιασω την κοιλια μου και το χερι μου απλα να γλιστρησει...
γιατι ειναι αδικο
γιατι δεν εφταιγα. ποτε δεν εφταιξα.
γιατι δεν το ήξερα
γιατι με κολλησες
γιατι σε μισησα μετα απο αυτο
γιατι δεν μπορω να παψω να σε αγαπω
και ας μισησα τον εαυτο μου.

1 reactions:

.......marmarigi....... said...

προσπαθησε να μεινεις ζωντανος και δυνατος και ο χρονος θα γιανει τις πληγες

Post a Comment